خدآآآآآآآ
✿کــنـج تنــــهـــآیی خودمـــ ✿
یه وقتایی باید نوشت ...نه برای این که بقیه بخونن ... برای این ک خودت خفه نشی !!!
درباره وبلاگ


خوش اومدیـــــــــد :) امید وارم خوشتون بیاد :) نظــــــــر یادتون نره :)



خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 12568
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

کدهای عکس و تصویر

کد موس ستاره و قلب

نويسندگان
ava

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:تنهایی , دلتنگی , کنج , خودم , جمله ی غمگین , دلم گرفته,خدا, :: 1:28 :: نويسنده : ava

خدایا عاشقتم به خودت قسم دوست دارم

بعضی وقتا جای اینکه رو کنی به آسمون و بگی خــ♥ـدا...

باید سرتو بندازی پایین

بعد، بگی خــ♥ـدا...

بگی خــ♥ـدا مـــن عـاشــق شدم!

یکی از بهترین فرق های عشق زمینی با آسمونی اینه که وقتی به یاد خدایی همزمان به یادته!

دیگه لازم نیست واسه اعلام دلتنگی و علاقت بهش اس بدی یا زنگ بزنی

قبل از اینکه تو بگی خــ♥ـدا عاشقتم خودش میگه بندم عاشقتم!

اوج آرامش این جاست!

وقتی که تو بغل خــ♥ـدا خوابت ببره!

وقتی که چشم تو چشم خــ♥ـدا اشک بریزی و آروم بگی ببخشید...غلط کردم

وقتی که با لبخند خــ♥ـدا آروم شی!

می دونم...

می دونم خدا جسم و چشم و بغل نداره...

ولی...

همین احساس آرامشی که در حضورش داری می تونه بهترین لبخند خدا به بنده هاش باشه

یه جاهایی باید داد بزنی و بگی...

خــ♥ـدا!

به خودت قسم

عاشــــقتم!



نظرات شما عزیزان:

نفس هستی
ساعت21:48---21 شهريور 1392
سلام آوا جان کجایی پس چرا دیر به دیر میای؟؟؟
پاسخ: من نت ندارم


alireza
ساعت1:38---14 شهريور 1392
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شود ...خطر ریزش اشک !!!


alireza
ساعت16:50---7 شهريور 1392
چقدر عجیبه :

تامریض نشی کسی برات گل نمیاره

تاگریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه

تافریادنکشی کسی به طرفت نمیاد

وتاوقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: